REKVALIFIKACE, OTEVŘENÉ KURZY A SEMINÁŘE NAJDETE NA:

TIP na kurz...

Firemní kultura - MR13

ANKETA

Máte svého kouče?

ANO

57% (2200)

NE

43% (1676)

Celkem hlasovalo:
3876 osob


Nabídka FIREMNÍCH uzavřených seminářů
Objednat.

Uzavřené semináře nabízíme firmám a společnostem jako jejich  manažerské vzdělávání. Běžné je trvání jednoho až dvou dnů, přečemž je lepší 2 dny mít po sobě za 14 dnů, aby posluchači kurzů měli čas si látku vžít, aby byla možní zpětná kontrolní vazba. Druhý den je krátké opakování a další seminář včetně dizkuze k probranýmn tématům.

Semináře se dají sloučit,či jsme schopni dle požadavků klienta "ušít seminář na míru" . Vždy předchází osobní rozhovor a jasná specifikace semináře. 

Semináře probíhají převážně v prostorách , které určuje klient, působéme po celé ČR, i o víkendech. Jsme schopni se přizpůsobit požadavkům klienta. 

Prodejní dovednosti - MR01

V tréninku semináře prodejní dovednosti se vaši pracovníci naučí nejen komunikaci, ale především vlastnímu vystupování v rámci prodeje čehokoliv. Naučíme vás základním poznatkům typologie osob, v rámic řízení času zhodnotíme vaši současnou efektivitu a doporučíme změny, které vás a vaše pracovníky posunou dál.Přednáška za použití audio-video techniky, trénink, případně osobní trénink jednotlivce.

Psychologie prodeje, mysteri shoping - MR02

Seminář je vhodný pro obchodní manažery, pro prodavače i pro manažery na vyšší urovni řízení.

Řízení porad - MR03

Řízení porad je 80% úspěchu firmy, manažerské dovodnosti, rétorika, komunikace a tajná řeč těla se u každého jednotlivce projevují jinak.Dokanalost firmy v řízení porad stručně, věcně a s jasně definovanými závěry.

Základy self managementu, prezentace a komunikace - MR04

Self management- umění prodat sám sebe, prezetace a komunikace součástí každého manažera a manažrky, ale nejen jich.

Marketing management - MR05

O marketingu všichni mluví, management si všichni dovedou představit, ale když si objednají tento seminář, potom teprve marketing management uchopí a dovedou jej využívat. Než si však seminář objednají, často promrhají moře peněz.

Analýzy, SWOT, BCG, ABC, PEST, konkurenční analýza - MR06

Anlýza je nutností zjistit co je třeba. Statistika je jednoduchá a přesto něco ukazuje, analýza je hloubkou zpětných vazeb, ale je třeba je umět uchopit a využít pro zdroj dalších finančních prostředků.

Psychologie reklamy - MR07

Psychologie rekalmy je často důležitou sočástí práce grafika. Tvrba sloganů, umění využít užitku produktu pro reklamu.

Mobbing aneb psychický teror na pracovišti. - MR08

Psychický teror na pracovišti je čím dal tím větším nešvarem. Jenom pozorovatel z vnějšku může rychle tyto záležitosti najít a zlikvidovat.

Komunikace - MR09

Tajná řeč těla, či-li neverbální komunikace je významným zdrojem informací, je třeba se je naučit poznávat a následně využít.

Telemarketing a call centrum - MR10

Telemarketing je i v modrní době internetu významným nástrojem obchodu. Otázkou však je, co prodáváte, conabízíte, s čím obchodujete a především jakých databází využíváte.

Řízení času – time management - MR11

Řízení času je umením povýšeným do oblasi manažerigu nejen sebe sama, ale i ostatních v týmu. K řízení času slouží mnoho nástrojů, jedním z nich je ADK.Je třeba umět odpovědět na otázky- co toje řízení času, jak je nejlépe uchopit a jak využít dne efektivně. To se můžete naučit, objednáte-li si tento seminář.

Asistentka-sekretářka vedoucího pracovníka - MR12

Asistentka -sekretářka, základy jak se jí stát. Komunikace jako základní nístroj vynikající asistentky.

Firemní kultura - MR13

Podnik bez jasné a stabilní firemní kultury jakoby neexistoval.

Merchandising - MR14

Říká se mu také často "Marketing v místě prodeje".Je důležitou složkou pro všechny druhy produktů, jejich vystavení, ošetření, jejich podpoře. V případě merchandisingu nehovoříme o prodeji, ale o nákupu.

Nábor a výběr - MR15

Nábor a výběr pracovníků bez agentury, to je doslova terno umění ušetřit firmě nemaklé peníze, ukážeme vám, jak na to.

Obchodní manažer - MR16

Vyškolený a loajální obchodní manažer je součástí zlatého pokladu firmy. Dokanale proškolený obchodník přinese firmw nemalé ziskly i v krizové době. Souhra týmové práce obchodníků je možností umění se zastoupit, umění znalosti cesta a svých zákazníků.

Tým building - vedení a řízení - MR17

Výstavba týmu a funkční tým je podmíněn také dokonalým kontrolním mechanismem, v krizovíé době bez jasných kompetencí není možné přežít.

Manažer(ka), starosta obce, města, ředitel(ka) školy,školky - MR18

Staraosta obce či města musí být také manažerem, jinak je jeho orientace v džugli podnikatelů a občanů nedobrá. Starosta musí umět řídit čas,umět jasně vést a řídit svůj tým.

Controlling a krizový management-realizace ve firmě, jak na to? - MR19

Controling je významným nástrojem ve firmě, zpoětné vazby a jejich využití v procesním řízení .

Balanced Scorecard - MR20

Nástroj pro řízení společnosti-základy pochopení tohoto systému.

Základy prezentace, reklama - MR21

Vhodný pro pracovníky HR, PR.

Motivace prodejního týmu, jakéhokoliv týmu. - MR22

Umění motivovat tým, bez motivace dojde velice brzy k negativním jevům v podniku.