REKVALIFIKACE, OTEVŘENÉ KURZY A SEMINÁŘE NAJDETE NA:

TIP na kurz...

Firemní kultura - MR13

ANKETA

Máte svého kouče?

ANO

57% (2200)

NE

43% (1676)

Celkem hlasovalo:
3876 osob


Obsah semináře "Řízení porad":

1) Úkoly a cíle porady.
2) Typy porad.
3) Metody řízení a přípravy na poradu
4) Praktická cvičení.
5) Efektivita řízení porady.
6) Typologie osob vybíraných na poradu.
7) Kulatý stůl.
8) Zápis z porady a jeho pozdější efektivita, zpětná kontrolní vazba jako zhodnocení porady.

Seminář je jednodenní. V případě uzavřeného semináře je podmínkou přítomnost školitele před seminářem na jedné z porad vedení firmy. Potom jsou ihned aplikovány novinky do praxe a tím se zvýší efektivita semináře.

Řízení porad je umění marketingu, marketing managementu, personalistiky, komunikace krizového managementu, umění motivace jednotlivých manažerů. Umění řídit efektivně poradu je součástí nástrojů každého manažera.  V praxi se setkáváme s procesním řízením, kdy porady jsou dost podceňovány a co do oblasti řízení se slovo "porada" neužívá. často, skutečně často slyšíme v rámci marketing managementu-řízení a vedení- my se sejdeme během dne a všechno vyřešíme hned. To slovíčko hned  je dost v marketingu zavádějící a složité. Zavedení porady do time managementu každé společnosti , její dodržení a umění řídit poradu se vyplatí.